No Gravatar

nopaperIniciem un nou debat a Sócpetit i a Sóc.mestre.Com a professional que porto treballant uns quants anys sempre he cregut molt imprescindible un suport i una manifestació de qualsevol tipus ja sigui plàstica, gràfica, o pictórica sobre les feines que l’alumnat va realitzant durant el curs ja fos P3, P4 , P5 o 1r sempre he considerat oportú, vaja, sempre he necessitat “la fitxa” , escapant-me algun dia però recuperant-ho al dia següent.
Però aquest curs les coses són diferents, la realitat és que al casiller del meu alumnat passat un mes de curs (ja us adjuntaré la meva temporització per extreure’n activitats a dojo) hi ha tres fitxes comptades i dues són bocins de murals retallats.No estic incómode treballant així (alguna vegada se’m fa raro, però res que la meva paral·lela no pugui solucionar i a la qual li estic molt agraït), però sí que veig que són dos sistemes molt diferents.I és per això que us pregunto: Fitxa o no fitxa? #Paper o #nopaper ? Què n’opineu audiència? Amb què treballeu? Expliqueu-nos la vostra experiència amb el vostre hashtag.

 

To the official site of Related Posts via Taxonomies.